ردیاب و شنود مخفیانه 09924397145

– دستگاه شنود و ردیاب gf-08 یک دستگاه چهارکاره است که فیلمبرداری و شنود و ضبط صدا و ردیابی میکند. لنز مخفی دارد، ابعادش کوچیک و کیفیتش عالی ا..

دستگاه شنود و ردیاب gf-08 یک دستگاه چهارکاره است که فیلمبرداری و شنود و ضبط صدا و ردیابی میکند. لنز مخفی دارد، ابعادش کوچیک و کیفیتش عالی است. یک کد از طریق پیامک به سیمکارتی که در دستگاه است فرستاده میشه که میتواند فیلمبرداری روی رم را انجام دهد و ذخیره کند. شنود این دستگاه از راه دور کاملا مخفیانه است. 

یکی از این مزیت های بزرگ این دستگاه  قابلیت شنود صدای محیط اطراف دستگاه می باشد

یکی از این مزیت های بزرگ این دستگاه  قابلیت شنود صدای محیط اطراف دستگاه می باشد.برای شنود صدای محیط کافیست با شماره سیم کارتی که درون دستگاه قرار دارد تماس بگیریم، سپس دستگاه به طور خودکار پس از 2 بوق کوتاه ارتباط را برقرار خواهد کرد و ما میتوانیم به طورنامحسوس شنونده صدای محیط اطراف دستگاه به طور واضح (شعاع شنود این دستگاه حدود 15 متر است)باشیم



این دستگاه ردیاب شنود دارای ابعاد بسیار کوچک می باشد، در قسمت پشتی دستگاه یک درب کشویی طراحی شده که پس از باز کردن درب پشتی دو شیار مجزا جهت قرار گیری سیم کارت و دیگری جهت قرار گرفتن کارت حافظه طراحی شده است. 

لطفا برای اطلاعات بیشتر به فروشگاه ما مراجعه بفرمایید و یا با تلفن 09924397145 تماس حاصل فرمایید

•پیج اینستاگرام ما میباشد

با دیگران به اشتراک بگذارید:

امتیازدهی: